Heb je een vraag over je bestelling, ons product of wil je gewoon even hallo zeggen? We staan altijd klaar om je te helpen. Vul het contactformulier in en we doen ons best om binnen 24 uur te reageren. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, dus aarzel niet om contact op te nemen – geen vraag is te gek!
We helpen je graag!
Vragen of zorgen? We staan voor je klaar. Stuur ons hieronder een bericht!
Je bestelling wordt meteen verwerkt en binnen 3 tot 7 werkdagen geleverd. We werken er hard aan om een magazijn in de Benelux te openen, zodat we binnenkort kunnen leveren volgens het principe: vandaag besteld, morgen in huis. Zo wordt jouw adem-upgrade nog sneller werkelijkheid.
Kan ik mijn geld terug krijgen als ik niet tevreden ben?
Ja, absoluut. Ben je niet tevreden? Stuur ons binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail met een foto naar support@oxylift.nl We helpen je graag verder en zorgen voor een snelle en eenvoudige retour.
Hoelang duurt het voordat ik antwoord krijg?
We beantwoorden alle e-mails dezelfde dag, 7 dagen per week. Meestal ontvang je binnen een paar uur al een reactie van ons team.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze nog aanpassen of annuleren. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met je ordernummer.
Verzenden jullie ook buiten Nederland en België?
Ja, wij verzenden naar meerdere Europese landen. Wil je zeker zijn dat jouw land erbij zit? Stuur ons even een berichtje
Kan ik als bedrijf een factuur met btw ontvangen?
Ja, natuurlijk. Stuur ons je bedrijfsgegevens en btw-nummer via e-mail, dan bezorgen we je een correcte factuur.
Kan ik een grote bestelling plaatsene en hiervoor korting krijgen?
Zeker! Voor grotere bestellingen vanaf 6 stuks bieden we graag een extra korting aan. Stuur ons even een e-mail via support@oxylift.nl, dan maken we een voorstel op maat voor je.
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.